Pagina's

Tuesday, September 5, 2006

De kapper

Ben vandaag even naar de kapper geweest. Had iets teveel uitgroei van de vorige verfbeurt. Nu mijn haar maar weer laten verven in een kleur die erg dicht bij mijn eigen haarkleur ligt (donkerblond). Alleen ik weet niet wat ze er in gedaan hebben: mijn haar leek wel een bos stro toen ik thuis kwam! Vreselijk!! Ben meteen onder de douche gestapt om die rommel er uit te wassen. Nu even laten drogen en dan kan ik mijn eigen "krulcontrol"creme er in doen.


Ohja, belofte maakt schuld: hier nog twee foto's van de tuin. Eerst hoe de mannen hard aan het werk zijn en dan het eindresultaat. Een beeld voor de tuin is al besteld en nu op jacht naar een leuk gietijzeren bankje om het allemaal wat aan te kleden. In de kale hoeken komen volgend voorjaar nog hortensia's.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥