Pagina's

Sunday, October 29, 2006

Bungalowpark

Afgelopen week ben ik bij een groothandel geweest voor dierenbenodigdheden. En ze hadden daar van die vreselijk schattige houten huisjes staan voor de kleine knaagdieren. Omdat ik niet kon kiezen, heb ik van elk type "bungalow" maar een huisje gekocht:
Het nest tussen Seven en Adama is niets geworden, dat weet ik nu zeker. Adama is 23 dagen uit de kooi en de draagtijd is tussen de 17 en 20 dagen, dus er komt nu echt niets meer. Dus ik heb ruimte leeg in de kast. Ik zit te denken om een keer muisjes te nemen, ik ben al volop aan het lezen, maar ik weet het nog niet zeker. Ze zien er wel lief uit en je kunt er meerdere bij elkaar zetten (moet zelfs, want alleen is niet goed). Maar, ik denk er nog over na...

Van het ziekenhuis heb ik ook bericht: ik moet op dinsdag 4 november voor het maagonderzoek komen. Mijn schoonmoeder zal mij brengen en halen die dag, want het lijkt me niet verantwoord dat ik zelf alleen ga (met het autorijden). Als ik het formulier zo lees, wordt het geen prettig onderzoek. Ondertussen voel ik me wel weer een beetje beter: ik werk ook weer mijn gewone uren/rooster.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥