Pagina's

Wednesday, October 18, 2006

Ziekenhuis: vervolg

Gisteren afspraak gehad bij de chirurg. Hij vond het al wel wat beter gaan (klopt ook, ik verga niet meer van de pij) maar hij vertrouwt het allemaal niet omdat ik nog steeds geen eetlust heb en ik blijf "pijn" houden in de onderbuik. Dus een echoscopie. Die heb ik deze ochtend gehad. Heel pijnlijk, met name omdat ze heel goed wilde kijken bij de pijnlijke plek (wat een geduw in de buik). Maar helaas: niets te zien.

Ik heb ook medicijnen gekregen, die zorgen er voor dat schadelijke bacteriën in de maag of darmen weggaan. Maar ja, dan lees je de bijsluiter: "bijwerking: buikpijn"... Wat moet je daar dan weer van denken?

Vrijdag krijg ik telefoon van de arts en als het klopt met wat hij dinsdag zei, zal ik een maagonderzoek gaan krijgen en daarna een darmonderzoek. Ondertussen eet ik nog steeds niet goed. Vanmorgen gaf de weegschaal wéér een halve kilo minder aan. Het werk staat op een lager pitje (maximaal 4 uur per dag), gelukkig hebben ze er begrip voor op kantoor en vinden ze het belangrijker dat ik weet wat ik heb.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥