Pagina's

Wednesday, November 29, 2006

Exoknaag

Afgelopen zondag ben ik naar Exoknaag geweest in Houten. Dit is een evenement dat twee keer per jaar gehouden wordt waar keuringen van allerlei knaagdieren plaatsvinden (cavia's, chinchilla's, hamsters, muizen etc.). En er staan veel standjes met leuke dingen.

Van het hamsterforum hadden we afgesproken ook te komen zoveel als mogelijk (het forum telt 4.000 leden, dus ze komen niet allemaal. Alleen de actieve leden en dat zijn er ongeveer 60). Of ze er allemaal waren, weet ik niet, maar het was wel heel druk en weer super gezellig.

Ik heb me ingehouden en heb geen nieuw dier mee naar huis genomen, wel snoepjes, speeltjes etc. Hieronder even de groepsfoto van het merendeel van de leden dat aanwezig was:

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥