Pagina's

Thursday, January 18, 2007

Hoor de wind waait....

Jemig, wat een weer!! Windkracht 10 aan de kust, kracht 8 hier in het binnenland.

Ik ben vandaag wat langer op kantoor gebleven zodat ik ná de ergste regen naar huis kon rijden en dat was redelijk te doen.Het waaide wel vreselijk hard met van die rukken, maar niet te hard rijden - dan gaat het wel.

Maar helaas, Freddy is gestrand in Utrecht. Hij heeft net met collega's wat gegeten, maar zoals het er naar uit ziet, komt hij vanavond niet thuis. Dus ik zit hier helemaal alleen, met een schutting die op omvallen staat. Ik hoop ook dat de schotel de nacht overleeft. Ik kan niet zeggen, dat ik straks met een lekker gevoel het bed in zal stappen. Blijf ook nog maar even wakker tot de ergste storm is gaan liggen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥