Pagina's

Monday, March 19, 2007

Verzilvering

Afgelopen zaterdag ben ik naar een forummeeting geweest in combinatie met de housewarming van Eveline. Het was erg gezellig en Eveline had gezorgd voor glutenvrije gevulde koek en cake!! Dat was lekker!!

Met Dymph heb ik het gehad over de mogelijke verzilvering bij roborovskii's. Volgens haar was er een fokker uit Engeland die niet geloofde dat dat kon bestaan, terwijl dat bij mijn dames Elani en Latika heel duidelijk zichtbaar is. Ik heb ze gekocht als white-faces, maar in de loop van de tijd zijn ze steeds witter geworden en is de wildkleur helemaal verdwenen uit hun vacht. Maar uit hun bouw en grootte is nog steeds op te maken dat het toch echt roborovskii's zijn en geen pearl-russen. Om de discussie met die persoon uit Engeland te versterken, heb ik voor Dymph foto's opgezocht van Elani en Latika en op chronologische volgorde gezet. Hieronder een selectie van drie foto's, waarop duidelijk de verzilvering te zien is:

Elani en Latika: 3 maanden oud
Elani en Latika: 10 maanden oud
Elani en Latika: 21 maanden oud

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥