Pagina's

Wednesday, May 23, 2007

Hakuna Matata

Afgelopen Hemelvaart (donderdag tot en met zondag) ben ik naar Londen geweest voor de musical "The Lion King".

Ik zou eigenlijk met Mim gaan, maar door trieste omstandigheden heeft zij op het laatste moment af moeten zeggen. Freddy kon nog wel vrij krijgen en dus is hij met mij meegeweest. Hoewel het een dubbel gevoel was om te gaan, is het toch wel leuk geweest in Londen.

De musical was echt HE-LE-MAAL geweldig: die figuren, "poppen" en decors - onvoorstelbaar hoe ze het hebben gemaakt. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken. De dag er op zijn we met de hop-on/hop-off bus meegeweest: het was heel mooi weer dus lekker bovenin de open dubbeldekker Londen verkennen. Ik heb nu een positiever beeld van de stad, de vorige keer dat we er waren, was het zo somber en grauw.
De laatste dag nog naar een museum geweest. Freddy heeft natuurlijk veel foto's gemaakt, die nog online geplaatst worden. Maar ik heb hem ook maar een keer op de foto gezet:

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥