Pagina's

Monday, May 7, 2007

Ring

Ben vaak te moe om een blogje te plaatsen, maar nu weer een:

Vanmorgen een minder prettig gezicht toen ik naar kantoor reed: een auto zag er een beetje verfromfraaid uit en wat op de brancard lag was afgedekt met een zwart zeil, meestal geen goed teken. Nee, de maandagochtend begon zo niet lekker (ook met al die regen en sop op de weg was het niet lekker rijden).

Dit weekend lekker rustig aan gedaan - eindelijk heb ik mijn nieuwe glutenvrije broodrooster kunnen kopen. En hij doet het, want ik heb twee vingertoppen al verbrand aan het apparaat. De tosti is nog niet gelukt (te dikke sneeën brood). Gisteren heerlijk gewandeld hier in de buurt en ook nog tijd voor een schets in het kader van "oefenen-oefenen-oefenen- en nog eens oefenen".

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥