Pagina's

Thursday, September 27, 2007

Dag kleine, oude Elani

Dag oud meisje.... dinsdagavond was er nog niets aan de hand. Ik heb je zelfs nog trots laten zien aan het bezoek dat er op dat moment was. Lekker je meelworm opgegeten, en woensdag ochtend lag je daar - zonder waarschuwing vooraf - dood naast je nestje.

Elani en Latika zijn twee robbiezusjes die hier lang hebben mogen wonen. Latika heb ik laatst al afscheid van moeten nemen, dus ik wist het niet meer lang zou gaan duren voor Elani. Toch heb je nog 2 jaar, 7 maanden en 2 weken mogen worden - een super leeftijd!!

Jij en je zusje hebben zelfs nog een "ere" plaatsje op de site van Dymph, omdat jullie white faces zijn, die verzilverd zijn. Toen ik voor Dymph de foto's opzocht en op chronologische volgorde heb gezet, viel het me pas op dat jullie inderdaad in de loop van de tijd witter zijn geworden. Hier de link naar de site, waar jullie foto's staan (iets naar beneden scrollen, aan de rechterzijde).

Dag kleine Elani, ga maar weer lekker spelen met je zusje op de regenboogbrug.

Hier een paar foto's en een filmpje (heb ik even van jou geleend Dymph - hoef ik het niet nog een keer te uploaden)

† 12 februari 2005 - 26 september 2007 †




No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥