Pagina's

Sunday, October 14, 2007

Opruimen

Gisteren hebben we de dag goed besteed. 's Ochtends kwam schoonpapa even de ketel schoonmaken en 's middags kwamen mijn ouders om te helpen met de vitrage te wassen. Nou ja helpen - ze hebben alles gedaan!! Ik was ondertussen op mijn gemak op zolder bezig om oude troep uit te zoeken wat weg kon en wat we mee willen nemen naar het nieuwe huis. Ik heb wel drie vuilniszakken troep weggegooid en er staan 2 dozen klaar om naar het kringloop gebracht te worden. En dan heb ik nu nog maar een kwart van de zolder gehad!!!

Wel leuk hoor, om zo tussen oude troep rond te neuzen: ik kwam mijn oude poppen tegen, met de jurkjes die oma toen voor de poppen heeft gemaakt (zelfs het naaipatroontje zat er nog bij). Ook oude rapporten van de lagere school zaten er tussen en mijn eerste schrijfschriftje. En mijn eerste tekeningen - ik ben gelukkig wel wat beter geworden in tekenen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥