Pagina's

Thursday, March 13, 2008

Aqua-hupsen

In het kader van "bewegen is gezond" ben ik afgelopen week een keer naar Aquajoggen geweest in het zwembad hier om de hoek. Met de wind in de rug, deed ik er nog geen 5 minuten over met de fiets (terug was wat harder trappen met die storm op komst en mijn benen deden al zeer van het aquajoggen).

Op zich was het wel leuk, dat gehuppel in het water op een stevig muziekje, maar het deed me toch een beetje te zeer aan de voeten. Ondanks dat je tot je middel in het water staat, kregen mijn voeten toch bij elk hupje wat te verduren en dat lijkt mij toch niet echt de bedoeling. Dus volgende keer ga ik maar eens baantjes zwemmen - is ook altijd lekker en dan krijg ik Freddy misschien nog wel mee ook.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥