Pagina's

Tuesday, March 4, 2008

Jarig, dood - het komt allemaal voorbij

Poos niets gepost, maar ja dan ook druk nog in het nieuwe huis en vooral ook druk met een grote opdracht waar ik mee bezig ben (maken van een ontwerp voor mijn werk, kan/mag helaas niets laten zien omdat het beeldrecht nog niet is geregistreerd ofzo). Maar dat vordert nu aardig, de eerste dingen komen van de drukkerij af en het is toch wel erg leuk om te zien hoe het is geworden. Al die tijd alles op het beeldscherm gezien en dan nu gedrukt (op A2 formaat ook nog).

Qua tekenen komt er dan wat minder van. Wel wat kleine prutsels gemaakt met roodkrijt (ja, alweer) en een poging gedaan tot het maken van een acrylschilderij - maar die laat ik niet zien .

En dan in de tussentijd ook nog jarig geweest! Voor het eerst weer in vier jaar kon ik mijn ECHTE verjaardag vieren . Zo worden we nooit oud.

Helaas ook weer een sterfgevalletje: afgelopen zondag is Seven overleden. Ze is 1 jaar en 9 maanden geworden. Een echte klik had ik niet met haar - het tam-maken was heel moeizaam en op latere leeftijd begon ze toch in eens te bijten (af en toe). Haar echte kenmerk was dat ze altijd op haar achterpootjes zat, al snel kreeg ze de bijnaam "stokstaartje".
Afgelopen donderdag had ik al een vermoeden dat het niet lang meer zou gaan duren: oogjes dicht en een vreselijk dikke, opgezwollen buik - vermoedelijk een tumor want het voelde vreselijk hard aan en ze at nog wel gewoon (vooral de meelwormen). Seven is nu de eerste hamster in onze nieuwe tuin. Hieronder een kleine collage van wat foto's van Seven - rust zacht meisje.

(foto aanklikbaar)

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥