Pagina's

Monday, March 31, 2008

Tequilla

Ik had deze tekening al ruim een week af, maar ik wilde geen risico lopen dat mijn schoonzusje, voor wie ik de tekening gemaakt heb, al zou zien voordat ze het echt in handen had. Afgelopen week heeft ze de tekening ontvangen en ze was er erg blij mee!

Dit is Tequilla, de papegaai van mijn schoonzusje en zwager; echt een lekker maf beest. Kan "Happy Birthday" zingen (behalve als je ècht jarig bent), doet Leonardo di Caprio na op de Titanic "King of the World" en roept vaak de hond "Cooper, kom". Freddy heeft een foto gemaakt toen we afgelopen september bij hen op de ranch waren en ik had beloofd er een tekening van te maken. Door de verhuisperikelen heeft dat wat langer geduurd dan gepland, maar hier is-ie dan toch echt:

Tequilla, pastel, A4 formaat

1 comment:

  1. fantastisch!

    Toch zou ik heel benieuwd zijn als je eens "naar het leven" ging schilderen/tekenen.

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥