Pagina's

Sunday, September 7, 2008

Dag Sophia en Lorraine

Vorige week zondag werd schoonpapa 65 en er werd een groot feest gegeven (voor foto's, klik hier). Als extra verrassing kwam Sophia "even" over naar Nederland, een vriendin Lorraine kwam met haar mee. Omdat het allemaal een geheim moest blijven, hebben wij Sophia en Lorraine opgehaald van Schiphol en zijn ze eerst nog even hier geweest (om te slapen, douchen en omkleden). Schoonpapa was erg verrast!!

Donderdag ben ik met Sophia en Lorraine naar Amsterdam geweest. Eerst naar het Anne Frank Huis en daarna het Rijksmuseum. Zo'n dag vliegt voorbij en het was echt supergezellig. Lorraine heeft leuke souvenirs gekocht (waaronder een echte Nederlandse paraplu, want die hadden we helaas even nodig) en Sophia heeft de Jamin zowat leeggekocht.

En gisteren vertrokken ze alweer: omdat ik niet meer in de auto er bij paste (kijk maar naar de grote koffers in ons kleine autootje), heeft Freddy ze naar Schiphol gebracht. Vanochtend kreeg ik een SMS-je dat ze veilig waren aangekomen.

1 comment:

  1. Je bent vergeten te vermelden waar ze vandaan komen!
    Niet in de buurt lijkt me, .. grappig om de omgeving te herkennen.

    De foto's zijn schitterend met name:

    Het Melkmeisje

    Net een moderne versie ervan.

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥