Pagina's

Tuesday, November 4, 2008

Digitale illustraties

Spelen met Illustrator is erg leuk (ook voor mijn werk moet ik er soms mee aan de slag) en tekenen is erg leuk... wat nu als ik dat kan combineren?
Op internet heb ik twee sites gevonden: Monday Artday en Illustration Friday. Op beide sites krijg je elke week een soort van "opdracht" aan de hand waarvan je een illustratie moet maken - dat mag digitaal zijn, maar ook ambachtelijk. Je MAG meedoen, het moet niet - en dat vind ik wel zo lekker. Als ik geen tijd of zin heb (of ik ben te moe), kan ik rustig een weekje (of meer) overslaan. Het is ook geen wedstrijd, je kunt er niets mee winnen - het is gewoon leuk... en dat mag toch ook: dingen doen je gewoon leuk vindt?

Voor Monday Artday was de opgave van de week: Zombie. Hieronder het resultaat

MondayArtday: zombie
(aanklikbaar voor grotere versie)

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥