Pagina's

Monday, October 2, 2006

Mozartconcert in Amsterdam

Gisteren was een lange dag: om 11:00 uur werd ik opgehaald om naar het concertgebouw in Amsterdam te gaan. Daar aangekomen was het al heel druk: de meeste bussen waren ook al aangekomen en iedereen probeerde het gebouw in te komen. Eenmaal ons plekje gevonden bleek: wij zaten (Germa, Hermien en ik) in de Koninginnenloge!! Mooi op het FrontBalkon, precies in het midden: helemaal geweldig!!

De generale repetitie duurde maar even, want het alles allemaal strak ingepland daar. Om 14:15 uur begon het concert. Heerlijk gezongen (het concertgebouw zingt gewoon lekker), ook het strijkorkest en de twee solistes waren helemaal fantastisch. Ook leuk dat ze kleding hadden in de stijl van toen. Het was echt heel mooi!! De terugreis duurde even wat langer: we hebben er 45 minuten over gedaan om de stad uit te komen. Om 19:00 uur was ik weer thuis, doodmoe!

Ik heb wel foto's gemaakt, ze zijn niet helemaal optimaal omdat de belichting mager was in het concertgebouw.


No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥