Pagina's

Wednesday, November 8, 2006

Strooptocht

Op het teken/schilderforum is sinds een maand de opdracht "Strooptocht" ingesteld. De Strooptocht begint bij een lijst van tien tastbare onderwerpen (geen begrippen), en het is de bedoeling dat de leden deze onderwerpen in huis opzoeken en gaan tekenen in hun eigen stijl en met eigen materiaal. Degene die als eerste alle voorwerpen op papier heeft staan en op het forum heeft geplaatst, mag de volgende lijst met tien voorwerpen samenstellen.

Vandaag had ik even tijd over en heb ik met kleurpotloden (voor de allereerste keer, normaal werk ik met pastel, aquarel of gewoon potlood) nummer 10 van de lijst getekend - een knuffeldier, zie hieronder.

Wil je zien wat de rest van de forumleden heeft getekend tot nu toe klik hier

2 comments:

  1. HÉÉÉ dat is WASZAK!!!

    Wat doe jij met mijn knuffel?!?!
    Die heb ik van mijn moeder gekregen.

    Hoe vind je de opdracht/strooptocht trouwens?

    ReplyDelete
  2. Niettes: dit is Snuffie en die heb ik zelf gekocht in de winkel!

    Ik vind het leuk, ik merk dat ik daardoor toch ook af en toe wat kleine tekeningetjes tussendoor ga maken - jammer dat niet meer mensen van het forum meedoen (vooral mis ik inzendingen van de initiatiefnemer, haha).

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥