Pagina's

Thursday, February 22, 2007

Niet veel

De tijd vliegt ook voorbij, zonder dat er echt wat bijzonders gebeurt.

De tekenlessen zijn al twee weken niet doorgegaan: één keer omdat de tekenlerares met drie zieke kinderen thuis zat en niet weg kon en afgelopen woensdag omdat het schoolvakantie is. Ik heb wel braaf thuis aan mijn tekeningen zitten werken. De tekening van de twee poezen schiet goed op, die heb ik gisteren gefixeerd zodat ik de tweede laag kan gaan aanbrengen (met name de witte haren). Ondertussen ben ik ook begonnen met een nieuwe tekening (in opdracht), deze keer weer een hamster.

En verder... gewoon aan het werk (nog steeds druk) en veel dingen uitzoeken voor de verjaardag volgende week: de visite krijgt alles glutenvrij voorgeschoteld. Klinkt enger dan het is hoor!! Er zijn een heeeeeleboel lekkere glutenvrije dingen te verkrijgen.
En dan krijg je ook nog de vraag: wat wil je hebben voor je verjaardag: ik zou het echt niet weten!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥