Pagina's

Sunday, June 24, 2007

LAN party

Eindelijk was het dan weer eens zo ver: de mannen zijn gisteren de hele dag over de vloer geweest voor een LAN-party... Drie heren boven en drie beneden en maar gamen tegen elkaar. Ik heb ook nog een verdwaald spelletje meegespeeld (Call of Duty, Team Fortress Classic en CounterStrike), maar ik hou het niet zo lang vol als die mannen. Tot ongeveer kwart voor negen hebben ze het volgehouden (en toen was het EK<21 finale kijken), ik heb nog niet naar de stroommeter gekeken, want een dag lang al die PC's die staan te loeien.... (het was wel lekker warm in huis).

Tussen de middag heb ik pannenkoeken staan bakken voor ze en de glutenvrije pannenkoeken vielen (gelukkig) in de smaak. R. was zelfs verbaasd over de "normale" smaak van een glutenvrije pannenkoek, hihi. Nu is alles weer opgeruimd en kunnen we weer over gaan tot de orde van de dag. In het najaar wordt er weer zo'n dag gepland.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥