Pagina's

Sunday, August 19, 2007

Dag Latika, dag oud meisje

Vorige week nog een trots topic dat Latika en Elani 2½ jaartjes oud waren geworden. Voor Latika is het nu voorbij....
Afgelopen vrijdag kwam ik thuis en toen zag ik het al: ze was nog magerder, oogje zat dicht en moeilijk kunnen lopen. Als ze omviel, lag ze een poosje te spartelen om weer overeind te komen. Toch smaakte de meelworm je goed, daaruit maakte ik op dat je geen pijn moet hebben gehad.

Vanmorgen vond ik je, bij de waterfles. Je bent ingeslapen.
Je zusje Elani lag niet in jullie vaste nestje, maar ergens anders. Ze liep ook door de kooi overdag, zoekend, snuffelend, alsof ze iets miste.

†Latika, 12 febr. 2005 - 19 aug. 2007 †

Hier nog wat foto's:

Met je zusje in de voerbak
- je was nog maar net bij ons (en nog wildkleur)


Op je verjaardag, afgelopen zondag

Slaap zacht.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥