Pagina's

Saturday, August 25, 2007

Slijmbeursontsteking

Woensdag en donderdag had ik ineens vreselijke pijn bovenin mijn linkerbeen, tijdens het lopen. De pijn trok wel weer weg, maar bleef maar zeuren en kwam af en toe weer heftig terug. Vrijdagochtend toch maar even naar de huisarts geweest. Het is niets met het heupgewricht zelf (door de reuma) maar de slijmbeurs rond de heup die vervelend doet. Niets ernstigs dus, alleen vervelend. Ik moest er ook rekening mee houden dat het af en toe terug kan komen.

En vandaag zijn we alletwee druk in en rondom het huis. Ik heb een groot deel van de dag staan strijken, wassen, bed verschonen etc. Mijn schoonvader stelde nog voor om in te tuin te gaan liggen in de zon, maar dat kon ik niet combineren met het strijken (wel geprobeerd - geen succes - liggend strijken). En Freddy is de poort opnieuw in de beits (of iets dergelijks) aan het zetten. Hier een actiefoto:

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥