Pagina's

Sunday, December 9, 2007

Weinig tijd om te bloggen

Het heeft even geduurd voor ik weer een blogje heb geplaatst, maar ja, we zijn dan ook erg druk met het nieuwe huis.

De vloer beneden en op zolder liggen er al in en is werkelijk geweldig mooi geworden (met dank aan "buurman en buurman" ook wel bekend als onze beide vaders). De bovenverdieping is ontdaan van behang en structuurverf is aangebracht. Vandaag de plintjes bijgewerkt omdat de oude kleuren (oranje en groen) nog zichtbaar waren. De eethoek is gekocht, bankstel is besteld en we hebben een lijstje gemaakt dat we nog gedaan willen hebben voor we in het huis trekken.

Als ik zo rond loop door het nieuwe (nu nog lege) huis, voelt het al wel als "thuis". Ik moet wel toegeven dat ik een beetje op zie tegen het daadwerkelijke verhuizen: alles inpakken, niet meer bij je spullen kunnen ... en nog veel erger... een paar dagen geen PC en/of internet!!!

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥