Pagina's

Sunday, May 11, 2008

Minder

De laatste dagen (week) is het eigenlijk niet zo goed met mij vergaan: twee weekenden geleden kreeg ik dusdanige krampen in mijn darmen dat ik een hele nacht zo'n beetje op het toilet heb doorgebracht. Ookal was alles leeg: de krampen bleven elke 15-20 minuten komen en heel heftig. Totdat er alleen nog maar slijmerig bloed uit kwam!!

Toen toch maar de huisarts gebeld, want bloed dat hoort daar niet uit te komen. Omdat het zondag was, kwam ik bij de huiartsenpost. Daar kreeg ik laxeermiddel voorgeschreven (!!), men vermoedde dat er nog wat vastzat in de darmen en dat de darmen daarom nog steeds krampen gaven om dat er ook uit te werken.
De volgende dag naar mijn eigen huisarts, want het bleef maar doorgaan. Omdat mijn eigen arts het ook niet helemaal vertrouwt, heb ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis gekregen. Daar kan ik AL begin juni terecht (het is niet levensbedreigend, dus ben je niet meteen aan de beurt).

Ondertussen ben ik wel een beetje opgeknapt en hou ik het eten goed binnen. Ik ben wel ruim een week thuisgeweest (net de week van Koninginnendag en Hemelvaart) en afgelopen week ben ik gewoon naar mijn werk gegaan (wel wat later beginnen dan anders).

Gisteren zijn we even naar de Belegering van Kasteel Bergh in 's-Heerenberg geweest. Erg leuk om te zien, vooral de valkeniersshow. En ja, Freddy en vogels: veel foto's van die beestjes dus. Ze staan op zijn site, dus snel even kijken: klik hier

1 comment:

  1. Wat vervelend om dit te lezen, ...
    Ben blij dat het weer iets beter gaat, met dit warme weer en je dan ook nog beroerd voelen, ...

    De foto's zijn prachtig, dan zijn foto's toch wel handig, al fotografeer je dan ook meteen alles. Ik ben zelf nog niet zover om dat soort evenementen op te gaan zoeken, vaak ontaardt dat nl. in een attractie op zich, en het laatste wat ik wil is van mijn werk een caricatuur maken.

    Hee Brigitte, beterschap, sterkte en geniet toch een beetje van het mooie weer hoor!

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥