Pagina's

Monday, December 4, 2006

Opgeruimd

Gisteren de voorraadkast en de kastjes in de keuken leeggehaald en alles geselecteerd. Een deel van de glutenhoudende produkten staan apart, want die eet Freddy (sultana's etc.). De rest van het glutenhoudende eten staat in een doos om het huis te verlaten. Dus wie interesse heeft, mag komen boodschappen doen, want weggooien vind ik zonde!

Straks naar de diëtist en vanaf vandaag geen gluten meer. Wel raar, omdat ik nog geen glutenvrij brood heb. Daarom zit ik als ontbijt maar een maïssalade te eten. Als lunch ook en vanuit het werk maar even langs de super om wat meer variatie in huis te halen. De broodmachine zal deze week aangeschaft worden.

Alle begin zal moeilijk zijn, maar ik zal er wel aan wennen.

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥