Pagina's

Saturday, January 6, 2007

Een nieuw jaar

Het nieuwe jaar is alweer een paar dagen oud, toch wil ik iedereen nog even de beste wensen voor het nieuwe jaar wensen!!

Ik heb maar één goed voornemen voor dit jaar - weer niet beginnen met roken! Dat voornemen doet het elk jaar goed en elk jaar kan ik mij er aan houden.

Vandaag ben ik eens naar de AH geweest voor wat boodschappen. En wat viel mij op - op (bijna) alle huismerkartikelen van AH staan een logo of het glutenvrij is of niet! Dat scheelt een heleboel tijd en zoekwerk (in de Livaad-lijst, de Alba-lijst en etiketten lezen). Het was bijna leuk om boodschappen te doen.

Morgen ga ik proberen schuimtaartjes te bakken. Over een aantal weken ben ik jarig en ik wil eigenlijk geen glutenhoudende taart in huis halen voor het bezoek. Heb ik de keuken weer helemaal onder. Dus ik ga glutenvrije taarten proberen. De komende weken sta ik dus wat vaker in de keuken om wat recepten uit te proberen. Dat wat lukt (en lekker is) krijgen de mensen met de verjaardag.

3 comments:

  1. Hoi Brigitte,

    Onlangs heb ik naast mijn gewone web-log een log geopend met glutenvrije recepten omdat ik eet volgens de principes van de traditionele Chinese Geneeskunst i.v.m. met Multiple Sclerose.

    Ik weet niet of je er wat aan hebt

    ReplyDelete
  2. Daar ben ik wel in geïnteresseerd. Wat is de URL?

    ReplyDelete
  3. http://glutenvrij.punt.nl

    ReplyDelete

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥