Pagina's

Wednesday, March 7, 2007

Dag muisjes!

Gisteren is iemand langsgeweest en heeft de Afrikaanse dwergmuisjes opgehaald - alle drie. Ik had er weinig mee en in principe ben ik niet van ''het valt me tegen, dus doe maar weg''. Nee, hebben = houden. Maar dit meisje (via het hamsterforum) wilde heeeel graag zulke muisjes en wilde liever niet op de Exoknaag straks eind maart bij een (mogelijk brood-)fokker zulke muisjes kopen. Liever een "opvangertje''. Na veel heen en weer gemaild te hebben, heb ik besloten de muisjes naar haar te doen.

Ze zitten bij haar al weer in een mooi terrarium, ik hoop dat ze er veel plezier van heeft! Ik heb er alle vertrouwen in dat ze in goede handen zijn. Hier nog een paar foto's als afscheid:

Nieuwsgierig in het voerbakje

Stapelen in de WC-rol in het vervoersbakje

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥