Pagina's

Sunday, March 4, 2007

Teveel?

Gisteren mijn verjaardag gevierd, overdag kwamen de ouders langs en 's avond de vrienden. Heel gezellig allemaal. Maar ik denk dat ik teveel taart met (vette) slagroom heb gegeten... ben een beetje misselijk en heb een opgeblazen gevoel.

Het zal toch niet dat ik een dieetfout heb gemaakt met de gluten.... ik hoop het niet want a.s. dinsdag moet ik bloed prikken voor de darm-arts. Op het consult van 20 maart krijg ik namelijk te horen of ik echt voor de rest van mijn leven glutenvrij (GV) moet of niet. Er is nog steeds 1% kans dat ik dat niet hoef (maar, die kansen heb ik zien verminderen nu mijn moeder afgelopen week ook te horen heeft gekregen dat ze coeliakie heeft en het is erfelijk). Heb ik net keurig 3 maanden me aan het dieet gehouden... maar het kan haast niet: alles wat ik in huis had, was GV behalve het bier en dat heb ik niet aangeraakt.

Donderdagavond kwam Mirjam nog heel even langs om mij te feliciteren. En ze had zelf een GV chocoladecake meegenomen MET een kaarsje:

No comments:

Post a Comment

Thanks for visiting my blog and leaving me a comment! ♥